Agencja Reklamowa AK Media Dystrybucja       marketing@akmedia.pl       lockPanel pracownika

Ulotki a fotowoltaika

Innowacyjne rozwiązania z zakresu odnawialnych źródeł energii odnawialnej cieszą się coraz większą popularnością. Ludzkość nieustannie szuka nowych sposobów na ekologiczne, a zarazem wydajne pozyskiwanie energii. Takie działania spowodowane są przede wszystkim zmianami klimatycznymi, które z roku na rok dają o sobie coraz bardziej znać, a także strachem przed wyczerpaniem się dotychczasowych źródeł energii. Niezwykle prostym rozwiązaniem jest fotowoltaika, która polega na przekształceniu energii z promieni słonecznych na energię elektryczną. Sposób ten od lat prężnie rozwija się nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Z pomocą naszej firmy, przedsiębiorstwa specjalizujące się w montażu paneli fotowoltaicznych mogą przygotować ofertę w formie ulotek czy plakatów, które mimo powszechnego przekonania, mają olbrzymi wpływ na odbiór marki przez obecnych, a także potencjalnych klientów.

Zainteresowanie instalacjami fotowoltaicznymi

Mimo skomplikowanej nazwy, fotowoltaika to coraz częściej używane słowo w dzisiejszym świecie. Prąd z energii słonecznej pozyskuje się za sprawą krzemowych paneli fotowoltaicznych, które w większości przypadków montowane są na dachach domów jednorodzinnych, a także budynków użyteczności publicznej. Na czym zatem polega cały proces? Wspomniany krzem przechwytuje z promieni słonecznych miniaturowe cząsteczki światła, czyli fotony, równocześnie wprawiając w ruch elektrony. Skutkuje to produkcją energii elektrycznej. Prąd stały z paneli fotowoltaicznych przekształcany jest na prąd zmienny, tak by mógł zasilać wszystkie urządzenia znajdujące się w gospodarstwie domowym czy w siedzibie firmy.

Montaż paneli fotowoltaicznych niesie zatem za sobą bardzo wiele korzyści, dlatego nic dziwnego, że firmy specjalizujące się w tej dziedzinie tak nagłaśniają tę metodę pozyskiwania energii. W dobie wszechobecnych technologii i internetu, niszowe formy promocji, takie jak plakaty czy ulotki zostały zepchnięte na drugi plan. Jednakże firma, taka jak nasza, chce ten mit odczarować, bowiem odpowiednio zaprojektowana ulotka czy plakat z chwytliwym sloganem mogą przynieść duże rezultaty.

Znaczenie ulotek i plakatów w dzisiejszym świecie

Wizerunek przedsiębiorstwa można w obecnych czasach budować wielopłaszczyznowo. Nawet największe korporacje i firmy łączą nowoczesne metody promocji z tradycyjnymi, do których zalicza się między innymi kolportaż ulotek reklamowych, czy plakatowanie. Projekt małej ulotki czy plakatu z informacjami, np. na temat działalności firmy specjalizującej się w montażu paneli fotowoltaicznych, warto zlecić profesjonalnej firmie. Projekt graficzny to połowa sukcesu, bowiem należy w odpowiedni sposób umieścić treść, w której powinny znaleźć się dane firmy, krótka oferta, a także dane kontaktowe. Ponadto warto pamiętać, by ulotka czy plakat swoją grafiką i zdjęciami nawiązywały do barw stosowanych na stronie internetowej firmy. Wówczas klient szybciej skojarzy nas po otrzymaniu ulotki do skrzynki pocztowej czy po tym jak zobaczy plakat na tablicy lub słupie reklamowym.

Kolportaż ulotek – skuteczna reklama dla mas

Zaprojektowane i wydrukowane ulotki, jako materiał promocyjny należy w odpowiednich miejscach rozprowadzić wśród odbiorców. Najczęściej w tej branży ulotki roznoszone są do skrzynek pocztowych w domkach jednorodzinnych. Przewagą ulotek reklamowych nad internetem jest fakt, iż ma ona szansę dotrzeć do najodleglejszych miast i wsi na terenie kraju. Warto zatem zaplanować kolportaż na osiedlach domków jednorodzinnych, gdzie de facto powstaje wiele nowych obiektów mieszkalnych, a jak można zauważyć na większości dachów pojawiają się wspomniane panele fotowoltaiczne. W ten sposób mieszkańcy mniejszych miejscowości mogą dowiedzieć się i zapoznać z ofertą firmy specjalizującej się w fotowoltaice.

Innym świetnym rozwiązaniem, związanym z kolportażem ulotek reklamowych są różnego rodzaju targi firm, które zajmują się pozyskiwaniem energii odnawialnej. Na tego typu wydarzeniach zazwyczaj pojawia się wiele potencjalnych klientów, którzy chcą zasięgnąć opinii na dany temat. Dla firm specjalizujących się w fotowoltaice jest to idealna okazja, by pozyskać nowych klientów.