Agencja Reklamowa AK Media Dystrybucja       marketing@akmedia.pl       lockPanel pracownika

Strategie marketingowe

Podczas oglądania reklamy w telewizji czy słuchania jej w radiu nie każdy czuje się przekonany do sięgnięcia to, co prezentuje – składa się na to wiele przyczyn. Nawet najlepsza strategia marketingowa nie przyniesie pożądanego efektu, jeśli nie zostanie wsparta dodatkowymi działaniami. Co powiesz na to, aby o Twoich produktach lub usługach podyskutować w szerszym gronie? Na pewno słyszałeś o marketingu szeptanym, który opiera się na swobodnym przekazie informacji o marce i jej ofercie. Może przebiegać na wielu poziomach i zawsze wiąże się z dodatkowymi korzyściami.

Marketing szeptany (inaczej Buzz Marketing) to jedna ze sprawdzonych strategii marketingowych, która z jednej strony pozwala marce zaistnieć w wyobraźni odbiorców, a z drugiej wzbudzić ich zainteresowanie tym, co ma do zaoferowania. Opiera się na spontanicznym (naturalnym) przekazywaniu informacji o produkcie lub usłudze nie tylko przez agencję, ale przede wszystkim samych klientów. Zaszokowany i zaciekawiony prowadzoną kampanią z pewnością podzieli się nowiną z kolejną osobą. A to już krótka droga do uzyskania dobrej reklamy. Zanim jednak to nastąpi, należy dobrze się do tego przygotować.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

Działamy kreatywnie, bo kreatywna jest sama strategia marketingowa. Szukamy sposobów na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów. Prowokujemy określone interakcje, organizujemy wydarzenia pod kątem marketingu szeptanego, działamy w środowisku Social Media przekazując informacje o marce tak, aby stale utrzymywać ciekawość odbiorców zainteresowanych tym, co ma ona do zaoferowania. Stosowane przez nas techniki należą do nietypowych, ale zarazem skutecznych.

Kampanię prowadzimy zarówno w online, jak i offline, będąc wszędzie tam, gdzie możliwe jest wzbudzenie zainteresowania w wybranej grupie odbiorców. Celem strategii jest przede wszystkim wzbudzenie w konsumentach pozytywnych reakcji i prowokowanie dyskusji na temat marki, a zarazem chęć sięgnięcia po proponowane przez nią rozwiązania.