Agencja Reklamowa AK Media Dystrybucja       marketing@akmedia.pl       lockPanel pracownika

Mailing

Wiele osób wieściło zmierzch mailingu, ale jak się okazuje, w dobie stałego dostępu do sieci to wciąż idealny sposób na to, aby wzmocnić działania marketingowe Twojej firmy. Oprócz szeregu innych usług zajmujemy się również prowadzeniem kampanii mailingowych, zarówno dla mniejszych i dopiero rozwijających się firm, jak i przedsiębiorstw posiadających ugruntowaną pozycję na rynku. Dzięki naszym staraniom dotrzesz do znacznie szerszego grona osób zainteresowanych proponowaną przez Ciebie ofertą, a Twoja marka stanie się rozpoznawalna.

W ramach usług proponujemy przygotowanie, zaplanowanie oraz poprowadzenie strategii e-mailingowej, a także stworzenie tematycznej bazy e-maili. Pomożemy w wyborze kanału, którym dotrzesz do naprawdę sporej liczby potencjalnych klientów. Skonstruujemy grupę docelową, do której pragniesz dotrzeć ze swoją ofertą. Zaproponujemy atrakcyjną formę treści, uwzględniając przy tym potrzeby Twojego biznesu – może to być precyzyjnie przygotowany newsletter, interesujący katalog sprzedażowy lub jasno skonstruowane ogłoszenie. W ramach prowadzenia kampanii zadbamy również o istotne kwestie techniczne, aby wiadomości przesyłane za naszym pośrednictwem zawsze prezentowały się poprawnie i czytelnie dla odbiorcy.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

Prowadzenie kampanii tego typu niesie za sobą mnóstwo korzyści. Należy zaznaczyć dobitnie, że e-mail to wciąż jedna z najskuteczniejszych form docierania do klienta i promowania swoich usług, z której nie warto rezygnować na rzecz innych sposobów na promocję.

Dostęp do Internetu ma dziś niemal każdy, stąd też zasięg oddziaływania reklamy jest znacznie większy, niż przy użyciu innych mediów, takich jak telewizja, reklama wielkopowierzchniowa czy inne. Ponadto przekaz dociera w bardzo szybkim czasie wprost na skrzynki klientów. Może on być kierowany zarówno do wąskiego grona osób, jak i szerokiej bazy odbiorców. Zawsze zachęcamy naszych klientów, aby nie ograniczali się do jednego kanału przekazu – najwięcej efektów przynosi ich łączenie, a kampania mailingowa jest jednym z istotniejszych elementów promocji.