Agencja Reklamowa AK Media Dystrybucja       marketing@akmedia.pl       lockPanel pracownika
11.09.2020

Roznoszenie ulotek

W dzisiejszych czasach promocja jest jedną z głównych metod, by dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Zróżnicowanie materiałów reklamowych pozwala wypromować markę na różne sposoby. Jedną z najpopularniejszych form, jest zaprojektowanie ulotek reklamowych, które można wręczyć przechodniom, włożyć za wycieraczki samochodów lub roznieść do skrzynek pocztowych jako druk bezadresowy.

Roznoszenie ulotek od lat jest najskuteczniejszą formą reklamy, dzięki której możemy przekazać najistotniejsze informacje na temat naszej firmy.

Dużo informacji na niewielkiej powierzchni

Drukowane ulotki muszą mieć przemyślaną szatę graficzną, a przede wszystkim muszą się wyróżniać barwami, które są charakterystyczne dla danej marki. Roznosić ulotki można prawie wszędzie, jednak są miejsca, w których nie można tego robić ale AK Media Dystrybucja jako profesjonalna firma skutecznie załatwia pozwlenia na dystrybucję.

Najczęściej kolportaż ulotek odbywa się do skrzynek pocztowych jako druk bezadresowy. Bardzo skuteczną metodą jest również rozdawanie ulotek, gdzie ulotki, karteczki informacyjne wręczane są przechodniom do rąk. Jednakże są one także wsuwane za wycieraczki samochodowe czy wrzucane do skrzynek pocztowych w blokach mieszkalnych.

Podczas projektowania ulotek z informacjami, warto pamiętać, by były one spójne wizualnie, a przede wszystkim czytelne, gdyż trafiają one zarówno do osób młodych, jak i starszych.

Dystrybucja ulotek - gdzie można je roznosić?

Firmy, które chcą dotrzeć do jak największej liczby klientów, będą roznosiły ulotki w określone miejsca, w których jest największy ruch. Ścisły target, który obejmuje biurowce, punkty handlowo-usługowe, a także placówki oświatowe sprawia, że istnieje większe prawdopodobieństwo, iż wydrukowana ulotka reklamowa trafi w ręce potencjalnego klienta. Tego typu miejsca są idealne do roznoszenia ulotek, bowiem zjawia się tam wiele osób, między innymi pracowników, kontrahentów, klientów biznesowych, a także wiele innych osób, których może zainteresować profil naszej firmy.

Roznoszenie ulotek w pobliżu siedziby firmy

Jak to mówią "najciemniej jest pod latarnią". Jest w tym dużo prawdy, bowiem najlepiej roznosić ulotki w pobliżu siedziby prowadzonej firmy. W ten sposób uzyskamy najlepszy efekt, a przy okazji można zaprosić przechodniów na darmową kawę, usługę próbną lub tańszy zabieg. O sukcesie przekazu decyduje kilka pierwszych sekund po zobaczeniu ulotki reklamowej z informacjami na temat Państwa firmy.