Agencja Reklamowa AK Media Dystrybucja       marketing@akmedia.pl       lockPanel pracownika

Gdzie można wieszać plakaty reklamowe i ogłoszenia

 

Plakaty wieszamy w dozwolonych miejscach

Afisze oraz plakaty przygotowywane dla naszych klientów wieszamy w miejscach, w których natężenie ruchu jest na tyle duże, aby zwiększyć zasięg przekazu. Jednak są to wyłącznie miejsca do tego przeznaczone, a tym samym dozwolone. Należą do nich przede wszystkim słupy ogłoszeniowe rozmieszczone w strategicznych punktach zarówno dużych miast, jak i mniejszych miejscowości, a także specjalne gabloty, tablice ogłoszeniowe oraz wszystkie te miejsca, w których na wieszanie materiałów reklamowych otrzymaliśmy wyraźną zgodę zarządcy lub administratora danego obiektu. W takim przypadku bywają to również witryny sklepowe, gabloty i tablice na korytarzach szkół, uczelni oraz instytucji kulturalnych, a także przestrzeń przychodni oraz szpitali. Minimalizujemy w ten sposób ryzyko zerwania lub uszkodzenia plakatu.

Gdzie nie należy wieszać plakatów?

Nie umieszczamy plakatów w miejscach, w których administrator lub zarządca sobie tego nie życzy, a także w miejscach do tego nieprzeznaczonych. Zanim przystąpimy do pracy, zwłaszcza na terenie osiedli, szpitali czy szkół, staramy się o zgodę osoby pełniącej funkcję administracyjną na terenie danego obiektu. Z dbałości o środowisko nie rozwieszamy także plakatów na drzewach oraz słupach energetyczny, aby w ten sposób nie przyczyniać się do zaśmiecania wspólnej przestrzeni, w której żyjemy.

Wieszanie plakatów: skutecznie i efektywnie!

Podczas rozwieszania plakatów dbamy również o estetykę. Przygotowywane przez nas materiały powstają na wysokiej jakości papierze, zgodnie z projektem zatwierdzonym wcześniej przez klienta. W ten sposób spełniają swoje zasadnicze zadanie, a zatem przyciągają uwagę i w jasny sposób przekazują licznym odbiorcom istotne informacje. Nasze zadanie nie kończy się jednak na powieszeniu takiego plakatu. Nasi kolporterzy wykonują dodatkowe zadania w tym zakresie, m.in. monitorują plakatowany obszar oraz reagują w razie uszkodzenia lub przybrudzenia materiałów reklamowych tak, aby prezentowały się nienagannie aż do końca trwania kampanii.