Agencja Reklamowa AK Media Dystrybucja       marketing@akmedia.pl       lockPanel pracownika

 

Na jakim obszarze działamy?

Prowadzimy działalność na terenie całego kraju. Dysponujemy bogatą bazą promotorów, hostess i innych pracowników w wielu miejscowościach Polski – nie tylko w większych czy mniejszych miastach, ale też na wsiach. Daje to nieograniczone możliwości dotarcia Państwa materiałów reklamowych w każdą lokalizację. Obsługujemy kampanie reklamowe o lokalnym, jak i ogólnopolskim zasięgu.
W przypadku plakatowania usługa może być zrealizowana również poza granicami Polski (na terenie krajów Unii Europejskiej).
 

Na jakich nośnikach wieszane są plakaty?

Usługi plakatowania świadczymy w obszarach o natężonym ruchu zarówno w miastach, jak i na wsiach. Plakaty naszych klientów wieszamy jedynie w miejscach dozwolonych, by uniknąć ryzyka ich zerwania czy uszkodzenia. Wykorzystujemy takie nośniki jak tablice i słupy ogłoszeniowe, wiaty przystankowe czy dykty (plakatowanie wyborcze). Podejmujemy się również plakatowania w witrynach sklepowych, restauracyjnych, a także w szpitalach, akademikach, przychodniach, żłobkach, szkołach czy instytucjach kulturalnych.
 

Jaka jest kontrola dostarczeń ulotek?

Nie muszą się Państwo obawiać, że ulotki nie trafią do potencjalnych klientów. Dbamy o wysoką jakość świadczonych usług i dlatego po dostarczeniu ulotek dokonujemy 2-stopniowej weryfikacji. Przeprowadzamy kontrolę telefoniczną, a także badanie rynku, które pozwala nam uzyskać pewność, że materiały dotarły do grupy docelowej. Po zrealizowanej usłudze kolportażu oraz przeprowadzonej kontroli przesyłamy Państwu raport zawierający wynik kontroli, a także spis ulic, gdzie zostały rozdystrybuowane ulotki.
 

W jaki sposób potwierdzamy realizację usługi?

Z każdej dystrybucji przesyłamy szczegółowy raport dla klienta. W przypadku plakatowania mają one formę fotografii i pokazują przebieg prac i efekt końcowy. Kolportaż ulotek zostaje natomiast potwierdzony poprzez wysłanie raportu ze spisem ulic, gdzie zostały dostarczone Państwa materiały. Do raportu dołączamy również wyniki kontroli telefonicznej i badań rynku – przesyłamy je Państwu np. drogą mailową. Istnieje również możliwość dokumentacji fotograficznej akcji z udziałem hostess i promotorów.
 

Jaki format plakatu jest potrzebny, by był widoczny?

Plakaty stanowią doskonałą formę reklamy, ponieważ pozwalają dotrzeć do większej liczby odbiorców. Żeby jednak skutecznie przykuwały uwagę, należy zadbać nie tylko o chwytliwe hasło i grafikę. Istotny jest również odpowiedni format – zbyt mały może sprawić, że plakat pozostanie niezauważony i zginie w gąszczu innych ofert. Zbyt duży może z kolei okazać się dla odbiorcy zbyt krzykliwy i zniechęcić do zapoznania się z jego treścią.

Zatem, jaki format plakatu jest potrzebny, by był on widoczny i skutecznie przyciągał uwagę? Wszystko zależy od tego, gdzie mamy zamiar go powiesić. Najczęściej stosuje się formaty B1 oraz B2, ponieważ pozwalają na odczytanie zawartości z nieco większej odległości – bez konieczności podchodzenia do słupa ogłoszeniowego. Są one widoczne również z samochodu, co jest szczególnie ważne w przypadku plakatów wyborczych zawieszonych przy lampach przy pasie drogowym. Plakaty są też wieszane w gablotach w różnego rodzaju urzędach, akademikach, a nawet na klatkach schodowych w bloku – w takim przypadku sprawdzą się też mniejsze formaty.

Jakie formy kolportażu ulotek są możliwe?

Nie wystarczy sam projekt oraz druk ulotek. Żeby nasze materiały reklamowe dotarły do potencjalnych klientów, należy wybrać odpowiednią formę kolportażu.

Dróg jest kilka. Można rozłożyć ulotki w widocznym miejscu, gdzie zainteresowane osoby będą mogły same zabrać materiały oraz zapoznać się z ich treścią. Jednak zdecydowanie bardziej skuteczne jest roznoszenie ulotek przez firmę outsourcingową.

Doręczenie ulotek może nastąpić bezpośrednio do rąk potencjalnego klienta np. na chodniku bądź przy galerii handlowej, ale nie tylko. Mogą być one zawieszone pojedynczo na klamce drzwi wejściowych, pozostawione w skrzynce na listy czy też za wycieraczką samochodową. Istnieje również możliwość rozdawania ulotek jedynie ściśle określonym osobom – według kryteriów wskazanych przez klienta (na podstawie charakterystyki grupy docelowej).

Oprócz form bezadresowych istnieje także kolportaż adresowy, który polega na rozsyłaniu materiałów reklamowych pod konkretne adresy na wskazanym przez klienta obszarze.