Agencja Reklamowa AK Media Dystrybucja       marketing@akmedia.pl       lockPanel pracownika

Dedykowane kampanie reklamowe

Strategia marketingowa idealnie dopasowana do profilu marki, na dodatek przynosząca mierzalne i zadowalające efekty? Niejedna firma marzy o tym, aby zrealizować promocję skrojoną ma miarę swoich potrzeb. Jest to możliwe dzięki dedykowanym kampaniom reklamowym przygotowywanym przez specjalistów takich jak my. Ścisła współpraca z marką, doprecyzowane cele marketingowe, określony budżet oraz informacje na temat przedsiębiorstwa to składniki niezbędne do tego, aby przygotować kampanię idealnie dopasowaną do konkretnej firmy, uwzględniającą jej indywidualne potrzeby.

Dedykowana kampania reklamowa należy obecnie do jednej z najskuteczniejszych form promocji. Z tkwiącego w usłudze potencjału korzystają przede wszystkim firmy, które nie posiadają jasno sprecyzowanego pomysłu na to, jak pokazać się potencjalnym klientom w atrakcyjny sposób. Pozwala na przygotowanie przemyślanej strategii opartej na rzetelnym planowaniu oraz poszukiwaniu konkretnej grupy docelowej, do której reklama ma trafić.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

Naszym zadaniem jest przede wszystkim zebranie jak największych zasobów informacji o marce, które są niezbędne do przygotowania dedykowanej kampanii reklamowej. Zanim przejdziemy do przymiarek, musimy posiadać wiedzę o zleceniodawcy, proponowanych przez niego produktach lub usługach, historii firmy, a także celach, jakie przedsiębiorca pragnie osiągnąć dzięki współpracy z nami. W trosce o jak najdoskonalsze dopasowanie kampanii do charakteru i potrzeb firmy przeprowadzamy zlecone badania rynkowe, a na ich podstawie (oraz wcześniej zgromadzonych danych) przygotowujemy kilkanaście wariantów promocji, różniących się od siebie m.in. rodzajem grupy docelowej, nośnikiem reklamy czy strategią działania.

Kampanie dedykowane, jakie przygotowujemy dla naszych klientów, niosą ze sobą mnóstwo korzyści marketingowych. Przygotowanie strategii skrojonej indywidualnie pozytywnie wpływa na świadomość i rozpoznawalność marki, zwiększa sprzedaż, tworzy trwałe relacje z klientem, a także kreuje nowe potrzeby konsumenckie.